Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KNR

Kmet na Razgrad

1. 8. 2009 18:55
Drobná změna

Také mám celkem rád hudbu 80'. Na vašem místě bych ale u některých interpretů zařadil jiné skladby: Kim Wilde - You Came, Hooters - Satellite, nebo Karla with AK (47?;-D), Camouflage - Love Is The Shield. Také bych přidal některé další: Stan Ridgway - Camouflage, Icehouse - Hey Little Girl, Tony Carey - Room With A View, Marillion - Kayleigh. Ale v zásadě souhlas.:-)[>-]

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 20:47
Re: Drobná změna

Kim Wilde - You Came je už z 90. let. Camouflage - Love Is a Shield je moc pěkná skladba, ale prostě jsem vybral jinou.

0 0
možnosti
B

berec

1. 8. 2009 18:39
autore vy máte protekci na blog.iDnes???

Zajímavé Já jsem si dovolil dát na blog jedno video tuší ze servru you tube a ihned mi to blokli Vy zde máte videii hned několik a jěště Váš článe zviditelnují .

Jinak ve vašem případě to je opravdu asi věc názoru !!! Rv

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 20:45
Re: autore vy máte protekci na blog.iDnes???

No tak to musíte vyřešit s adminem a ne se mnou. Jestli mám protekci nevím. Nikoho jsem se o ni neprosil...

0 0
možnosti
T

thunderclap

1. 8. 2009 15:34
No nevim...

Pro toho kdo zažil přelom šedesátých a sedmdesátých let,je to další slabej odvar...

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 16:01
Re: No nevim...

To je věc názoru a nostalgie.

0 0
možnosti
CAS

cara al sol

1. 8. 2009 13:45
Super výběr

Trošku mě mrzí, že se do výběru neprobojovali třeba DM http://www.youtube.com/watch?v=50uh33-XKz4 Lisa Branigan http://www.youtube.com/watch?v=uWx7zv24vCI nebo Cindy Lauper http://www.youtube.com/watch?v=DucUQ16_HwU nebo třeba Bangles http://www.youtube.com/watch?v=s48kuKLf0mE

Je to Váš výběr, samozřejmě

Od Duran Duran mám hodně rád třeba The Chauffeur http://www.youtube.com/watch?v=7c2m-LITWGo - 80 léta byla fajn.

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 15:27
Re: Super výběr

Snažil jsem se vybrat deset písniček, které vypovídají o té době. Třeba Final Countdown nepatří mezi můj úplný "top". Mnohem radši bych vybral třeba Midnight Oil - Beds Are Burning nebo Billyho Idola - We Didnt Start the Fire, ale prostě tak nějak cítím, že Europe ovlivnili 80. léta víc, než předchozí jmenovaní. Ale samozřejmě, každý máme rádi něco jiného a proto bude výběr vždy subjektivní, nikoli objektivní záležitost.

0 0
možnosti
A

auslander

1. 8. 2009 12:24
Za sebe by jsem ještě zařadil

NEW ORDER- http://www.youtube.com/watch?v=BGbr32Hn3bo , MADNESS - http://www.youtube.com/watch?v=KwIe_sjKeAY&feature=related , TALK TALK - http://www.youtube.com/watch?v=H9_1rqkrgok . Nejsem tedy pamětník, ale 80 si taky rád poslechnu.

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 12:42
Re: Za sebe by jsem ještě zařadil

New Order - True Faith je výborná skladba. Také jedna z mých nejoblíbenějších, jako spousta muziky z New Wave. R^

0 0
možnosti
JN

honzajaka

1. 8. 2009 12:18
myslím

že nejlepší hudba vznikla koncem 60 tých a přes 70 tá léta, pak už to nestálo za moc

0 0
možnosti
M

Mufu

1. 8. 2009 12:13
Nej

Komerci moc nemusím.Mám rád šedesátá léta,období tzv.britského bílého blues.John Mayall.Aynsley Dunbar,Spencer Davis Group,Ten Years After,Jo Ann Kelly,Chicken Shack,Groundhogs...nestačily by mi znaky.

0 0
možnosti
F

framy

1. 8. 2009 10:46
jsem

starší pes,tak poslouchám 60tá léta,ale 80tá byla taky krásná muzika.Alice poslouchám vlastně pořád.Díky,pěkné.

0 0
možnosti
MT

Fermi

1. 8. 2009 10:26
Díky za hezký článek - karma

Osobně bych ještě zařadil Billy Joyel - We didnt start the fire (1989)

Dostupné například zde:

http://www.youtube.com/watch?v=MP0APvTSMMw

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

1. 8. 2009 10:42
Re: Díky za hezký článek - karma

V původním výběru jsem ho měl, ale řekl jsem si, že vyběru pouze deset písniček, takže jsem ho nakonec vyřadil. Ale tuto písničku mám také moc rád a byla to těžká volba! :-)

0 0
možnosti
P

pilsener

1. 8. 2009 8:43
Rok 0 v letopočtu nikdy nebyl

Desetiletí se počítají od roku 1, takže 80. léta zahrnují roky 1981-1990. Jen ajťáci se 1.1.2000 radovali, že začíná 21. století a ostatní lidi měli ještě rok čas ;-D

0 0
možnosti
A

Artu

4. 8. 2009 13:06
Re: Rok 0 v letopočtu nikdy nebyl

Takže podle tebe, když jsem se narodil v roce 1980. Narodil jsem se v sedmdesátých letech ;-D Ty jsi ale dement.

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7625x
Násilí, holá síla, vyřešilo v dějinách mnohem více než kterýkoli jiný faktor. Opačný názor je jenom toužebné očekávání v té nejhorší podobě. Národy, jež na tuto základní pravdu zapoměly, vždycky platily svými životy a svobodou. - Robert A. Heinlein (Hvězdná pěchota)


Autor publikuje v periodiku
ATM - Armády, technika, militaria


Mé vybrané odborné články můžete číst na Scribd a serveru On War / on Peace.