Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

tse tse

28. 7. 2009 13:09
CO SE DEJE V BRITANII

na youtube jsem sledoval porad BBC (myslim) o tom, jak na zdejsi muslimske skole pouzivaji texty (financovane Saudskou Arabii) ve kterych uci sve ratolesti, ze: Krestane jsou prasata a Zide opice a podle toho se k nim mame chovat..  takze vy lidumilove, az vas strci muslimove do klece nebo Vas vykrmi a zariznou tak pak budete valit bulvy.. !!!  ..  Reporter se ptal profesorky skoly zda tyto ucebnice hodlaji stahnout a ona rekla, ze ne, ze jsou soucasti Koranu a vyuky.  ...  no comment ..  a ja se ptam:  uci se deti v nemuslimskych skolach takove veci ???  Mne a myslim, ze i vetsinu z nas diskutujicich by ani ve snu nenapadlo abychom opovrhovali jinou virou ci rasou.. Muslim to vsak bere za samozrejmost.. Normalne myslici clovek se nemuze ztotoznit s touto virou a nemuze podporovat mesity - jejich svatostanky a symboly.

0 0
možnosti
JP

Ginny

28. 7. 2009 13:06
Naše civilizace se odrovná sama

Není třeba dělat problém z mešity, když je někde jinde - v naší civilizaci. Rodí se stále méně dětí, jsme líní investovat do potomstva. S nynější porodností, která bude jistě ještě klesat, tu za pár desítek let bude mešit spousta.

0 0
možnosti
G

GalileoGalileovič

28. 7. 2009 12:56
já jsem proti stavbě mešity kdekoliv v ČR

a zásadně. Howgh

0 0
možnosti
MH

1255

28. 7. 2009 13:37
Re: já jsem proti stavbě mešity kdekoliv v ČR

0 0
možnosti
TT

tse tse

28. 7. 2009 12:51
Ne mesite !

Zkusme se podivat na tu vec odjinud.. k cemu nam pomaha prevence proti ruznym nemocem ?  abychom jim mohli predejit ci ne ? Stejne je to s timto nabozenstvim. To, ze mi je dnes fajn a pritom kourim 30 denne mi nezaruci ze mi bude fajn za 5,10 let..  muzu anebo nemusim dostat rakovinu, cevni ci srdecni nemoci.. Lide, kteri se nedokazou postavit na zidli a podivat se pres zastupy do dalky toho moc ze sveho fleku neuvidi. Tady nejde o rasismus, vetsine lidi je jedno co vyznavaji a co delaji po vecerech, ale jejich nazory se proste neslucuji s nazory a tvrdim si dodat vyspelejsimi nazory Evropy. Existuje tisice zprav od netu po psany tisk o tom co se deje za zverstva v muslimskych zemich a jak se tamni 'dobromilove' chovaji k nemuslimske populaci. Evropa by naopak mela otevrit dvere vsem krestanum ci jinym nabozenstvim ze zemi kde jsou utlacovani namisto muslimum. A jeste jednu vec, prosim Vas nehrajme si na superdemokraty nebo na to seredne doplatime !

0 0
možnosti
TT

tse tse

28. 7. 2009 13:00
Re: Ne mesite !

Vsichni tu vime co byli nacisti za zver, tezko popsatelnou. Co napachali vime vsichni do jednoho. Takze pokud rozumime, ze nacismus kaze neco co je v rozporu s lidstvim tak pak kdyby staveli sve svatostanky s orlici a svastikou pod tim bude tento symbol pro nas neakceptovatelny. Mam pravdu ? Pokud se ted podivame na islam a jdeme do Koranu a zjistime, ze mohou zabit nevernou zenu, nemuslima nemusi vubec poslouchat a sirit sve nabozenstvi mecem, atd. atd. pak pro mne jejich mesita vyjadruje jejich ZASADY. Kdyz by to same kazala bible tak Kostel by byl na stejnem miste co mesita. Ale bible, budhismus, hinduismus, konfucionismus to proste nekaze. Zaver: Pokud bude koran kazat bludy, kterym veri zmateni lide co nechapou soucasny Svet a ridi se kazanim ktere obsahuje prvky jdouci proti humannosti pak nemuzu sam za sebe akceptovat jejich byti v nasi zemi. Ano, na dovolenou at si sem prijedou stejne tak jako my k nim, ale ja tam u nich nezustanu a ani oni u nas take ne !

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

28. 7. 2009 12:46
Ano. Pokud nebude stát kostel v Rijádu..

mešity bych zboural buldozerem. Nadpis je zavádějící..chápu, že si chcete honit Karmu, ale tohle je snad pod vaši úroveň, ne?! Jinak. Karma. Za text.[>-]

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

28. 7. 2009 12:51
Re: Ano. Pokud nebude stát kostel v Rijádu..

Ale já jsem pro stavbu mešity, synagogy, budhistického kláštera atd. Ať si tu staví každý, kdo respektuje kulturu a zákony hostitelské země, co chce (pokud mu to stavební úřad povolí). Já jen požaduji rovnoprávnost - kyž my zaručíme náboženskou rovnoprávnost muslimům v Evropě, máme požadovat náboženskou rovnoprávnost vůči křesťanům v Asii a Africe.

0 0
možnosti
AB

Arthur B.

28. 7. 2009 12:34
Mešita? Proč ne?

Problém není v mešitě, svobodu náboženského vyznání (předpokládám včetně práva postavit si k tomu nějaký svatostánek) zaručuje NAŠE ústava. Já proti muslimům nic nemám, jediné, co musíme požadove, je, aby respektovali zákony země, která je přijala, aby pochopili, že nyní žijí v sekulárním státě, jehož právní řád stojí nad náboženstvím - ať už křesťanstvím, islámem, judaismem, nebo něčím jiným.... Pokud toho někdo není schopen, prosím - nashledanou...

Ale zakazovat mešitu? Nedostáváme se tady my sami do rozporu s našim zákonem? Mešita je jen zástupný problém, až se jí zbavíme, budem se plácat po ramenou, jak jsme to těm arabákům nandali. Ačkoliv se nejsme schopni zbavit jediného radikála, který povyšuje šaríju nad zákony země, kde žije...

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

28. 7. 2009 12:47
Re: Mešita? Proč ne?

Souhlasím. Nejsem proti mešitě, což výslovně ve svém článku uvádím. Jsem proti nábožnské netoleranci a jakési evropské podbízivosti a snaze zavděčit se za každou cenu. A s tím ja nesouhlasím...

0 0
možnosti
K

kion123

28. 7. 2009 12:33
Karma

R^

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

28. 7. 2009 12:09
Re: Pěkný názor na imigraci

R^

0 0
možnosti
JK

Lisen

28. 7. 2009 11:41
Zásadně proti mešitě a imigrační politice vlády

Podle muslimského kalendáře se píše rok 1430, podle našeho kalendáře v roce 1430 panovala v Čechách absolutní náboženská intolerance - podobnost čistě náhodná? Na postupné nenápadné pronikání muslimů doplatila v historii už dlouhá řada zemí, v současné době Kosovo a Francie. POUČTE  SE KONEČNĚ!

0 0
možnosti
K

kultx

28. 7. 2009 10:53
Karma!

R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 7625x
Násilí, holá síla, vyřešilo v dějinách mnohem více než kterýkoli jiný faktor. Opačný názor je jenom toužebné očekávání v té nejhorší podobě. Národy, jež na tuto základní pravdu zapoměly, vždycky platily svými životy a svobodou. - Robert A. Heinlein (Hvězdná pěchota)


Autor publikuje v periodiku
ATM - Armády, technika, militaria


Mé vybrané odborné články můžete číst na Scribd a serveru On War / on Peace.