Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jorge Calisto

...pane Rovensky

prosim neprestavejjte prispivat na blog. Vase clanky jsou pro me vzdy jako dousek ciste osvezujici vody. Z daleke Andaluzie Jorge Calisto

0/0
14.11.2010 21:21

Cyberpunx

Re: ...pane Rovensky

Velice děkuji! Psát jsem nepřestal - jen jsem změnil médium. Začal jsem mnohem intenzivněji psát do časopisu ATM ( www.atmonline.cz ), takže na blog, bohužel, nezbývá čas. Každopádně se k němu možná někdy vrátím v budoucnu. Ještě jednou děkuji za podporu!

0/0
20.11.2010 0:39

802

Armáda je určitě potřebná

ale co např. ta zlodějská smečka na ministerstvu navlečená do těch lampasáckých uniforem, co ta hejna nadbytečných generálů a nadbytečného velení, navíc generálů kteří za celý život v žádné válce nebyli, tyhle parazity by měli rozehnat do posledního.  

Tu armádu o téhle velikosti co máme to by zvládlo řídit každé druhé eseróčko.

0/0
26.8.2010 7:05

Polička

Autorovi:

Plně souhlasím s Vámi, Jezdím pomáhat s dobrovolníky do postižených oblastí, kde vidím práci vojska na vlastní oči , tak vím o čem píšu.  Tvrdá nebezpečná dřina ve zničených čvrtích, bahno, smrad, a přitom umět jednat s lidmi, kteří často přišli o všechno. Ti kecálkové tam asi nikdy nebyli, ať si to zkusí, stačí vyťukat "ADRA", kde si vše potřebné zjistí a mohou jet.

0/0
26.8.2010 5:47

tp2597

V mnohem s autorem souhlasim,

rozhodne nektere kriticke nazory (i kdyz do konstruktivni kritiky maji hodne daleko) v nejruznejsich diskuzich, jsou demagogicke, urazlive a zjevne nekompetentni. Na druhou stranu je treba objektivne priznat , ze mnohdy maji urcitou cast opodstatnenou.

To, co vsak vytykam autorovi je nezmineni ci nezdurazneni jednoho zcela zasadniho faktu a to sice, ze armada (spolu s policii i hasici) je silova slozka, ve ktere neplati (ani nesmi) demokracie, nybrz a pouze rozkaz. Jak znamo, tak ryba smrdi od hlavy a hlavou teto armady je jeji vedeni (MO az do posledniho urednicka) a veleni (od hradniho pana az po poskoky na GS ACR). A vsude tam to smrdi opravdu hodne! Takze to, co zminuje autor je pravda jen do urcite miry. Danovy poplatnik (obcan=uzivatel) by mel armadu vnimat jako celek a nikoliv jednotlive jedince, pak musi take zakonite porovnavat veskere vstupy a vystupy tohoto celku. Kdyz si vsak toto porovnani provede, vysledek neni zdaleka, tak idealni jak pise autor! Bohuzel pro vsechny.

0/0
25.8.2010 17:22

Cyberpunx

Re: V mnohem s autorem souhlasim,

Víte, mě nikdy nevadila věcná kritika (jako je např. ta Vaše), ale rozhodně mi vadí výkřiky do (ze) tmy anonymních rádobyhrdinů.

0/0
25.8.2010 23:04

shocker79

Armáda

Jako je asi nesmysl uplně zpochybňovat existenci armády jako takové, bez ní se asi nikdy neobejdeme. Ale měl by se taky někdo zamyslet, jestli to má hodnotu 50-ti miliard korun ročně. Je uplně jasné, že nikdy nebude financování armády asi uplně průhledné kvůli utajování, ale dokud budou několikrát do roka vyplouvat korupční skandály v řádu miliard, tak nebude naše armáda nikdy důvěryhodná.

0/0
25.8.2010 14:16

Petr Johan

Chytří lidé umí ocenit profesionály

Nejsem z místa, neviděl jsem to v realitě (jen v telce), takže nemohu soudit sám. Ale věřím, že se najdou lidé chytří, kteří ocení práci profesionálů.

Nějaké plky frustrovaných pakomilů  v diskusích nemají váhu, i když zamrzí, že se někdo může takhle vůbec vyjadřovat. To je ale jen jejich boj. Jejich vlastní boj s vlastní blbostí, kterou nemůžou za boha porazit.

0/0
24.8.2010 22:28

SID09

Dušane sundej si konečně klapky z očí.

Kdyby na takové akce stát tu armádu neposlal, tak by voliči vykopali celý gerální štáb i s ministrem. !!

Představte si, že většinu těch povodňových záchraných akcí prováděli dobrovolní hasiči - a zdarma. Vojsko bylo nasazeno jen s vrtulníkama ( které hasiči pochopitelně nemají ) a potom až voda opadla, kdy nasadili ženijní techniku kterou vojáci vlastní. Na tom není nic zázračnýho.  !!

0/0
22.8.2010 18:12

Cyberpunx

Re: Dušane sundej si konečně klapky z očí.

Na sundavaní klapek z mých očí tu mám vždycky Vás. Takže děkuji za tuto bohulibou činnost. :-)

0/0
22.8.2010 18:19

pampi66

Je to trošku jinak

tyto výše citované zcestné názory na armádu vznikají nikoliv vlastní (většinou chvályhodnou) činností armády, ale činností ( většinou stupidní ) našich politiků. Za kauzami padáků, stíheček ALCA a gripenů, pandurů apod. totiž nevidí veřejnost jen Kalouska, Paroubka a jiné darmožrouty, ale protože se jedná o "armádní" zakázky, tak se tím sveze i tvorba názoru na AČR ( věšinou nespravedlivě ) ... no a když se k tomu přidá nějaká ta kauza generálního štábu s černými fondy na "ptákoviny" pro pány důstojníky, je vymalováno :-P

0/0
22.8.2010 18:02

pesimistka7

Re: Je to trošku jinak

Vidím to stejně.R^

0/0
24.8.2010 14:15

cvlad

Hezký.

R^

0/0
22.8.2010 13:27

pitbulek

Darmožrouti na povodních

o darmožroutech mluvěj jen lidi s iq čerstvě narozenýho troglodyta a kteří maj potřebu stále něco kritizovat a vsadím se že tito lidé nezažili žádnou živelnou pohromu ve který by jim šlo o život nebo majetek a hlavně kteří maj potřebu se někde zviditelňovat bohužel;-O

0/0
20.8.2010 17:10

Sergeant

Ahoj, Dušane

Tvoje snaha ukázat lidem důležitost armády je chvályhodná. Jenže ti, kteří si to uvědomují, nepotřebují takovéto vysvětlování. A těm, co to nechápou nebo nechtějí pochopit to stejně nepomůže. Ve všech diskusích jaké se tady na Idnes odehrávají se ještě nikdy nestalo, aby někdo uznal argumenty druhého a přiznal, že se třeba mýlil.

Lidé, co si musí za každou cenu do kopnout do "žoldáka" to budou dělat i tady bez ohledu na to, jaké argumenty jsi přinesl. Spousta lidí má na armádu názory naprosto absurdní, protože je to v módě, jiní si zase hrají na intelektuály typu "kdyby nebyli vojáci, bylo by nám líp"

A pak nějaká pipina napíše, že opovrhuje těmi, co si vybrali za své povolání zabíjení lidí, nějaký trouba dokonce jásá, jak afghánský partyzán zabil českého okupanta.

Občas se mi vybaví Krylova Karavana mraků, kde zpívá "pušky rezaví, orat a sít od rána do soumraku" a napadá mě, pro koho asi bude orat, když nechá pušku zrezivět. Jenže spoustě lidí to připadá jako dobrý nápad.

0/0
20.8.2010 16:38

Cyberpunx

Re: Ahoj, Dušane

Dík. Spíš jsem tímto chtěl poděkovat klukům, kteří dnes a denně pomáhají těm neštným lidem na severu Čech.

To, že někdo vychází z toho, že když to řekl Ray Koranteng na TV Nova, tak to musí být pravda je prostě fakt. Kdyby někdo odvysílal, že voják na základní funkci dostane služební auto, mobil a plat 30 tisíc hrubého - budou tomu věřit, protože tomu chtějí věřit.

Já si zase vybavím jinou frázi: "Svobodě se daří za hradbou z bajonetů." Bohužel už nevím, kdo to prohlásil, ale je to veliká pravda.

0/0
20.8.2010 16:45

hafusak2

Re: Ahoj, Dušane

Víte, oni jsou tu i jedinci, pro které je vše zbytečné: voják když není válka, policista když mu nic neukradli, lékař když je zdráv, učitel když už nechodí do školy atd atd. Jen oni jsou chytří, jim nikdo nic nenakuká, sami všechno vědí nejlépe. Jen jde o to, nenechat se rozhodit takovými omezenci. Svět je mnohem složitější nežli jsou schopni pochopit a všechno na něm má své potřebné místo.

0/0
20.8.2010 18:46

Caretaker

Mohlo to být vtipné, kdyby autor nelhal

mám příliš mnoho známých na GŠ, takže vím, jaké všechny příplatky vojáci dostávají. Bydlení, lázně, ceny obědů v kantýně... Tedy pokud jste těmi 14 tisíci hrubého nemyslel denní příspěvek na svačinu.

Pokud si myslíte, že jsou ostatní tak hloupí, potom k čertu a lopatě s Vámi. Myslím Vás jedince.

0/0
20.8.2010 16:24

Cyberpunx

Re: Mohlo to být vtipné, kdyby autor nelhal

Autor nelže. Ten řidič-strojník KN víc nemá. Jen Vám asi Vaši kamarádi z GŠ neřekli, že šest

tisíc vojáků na základních funkcích v šesté platové třídě bere mezi 15 a

16 tisíci hrubého. Dalších zhruba 10 tisíc je v platových třídách 7 až 9

(například velitel družstva nebo čety) a mají hrubý příjem 17 až 22

tisíc korun. Pro vysvětlení: velitel družstva - obvykle 6-9 podřízených, velitel čety - obvykle 20-40 podřízených. Na lázně máte nárok po 10 odsloužených letech a zvýhodněná cena závodního stravování je zcela běžná i ve velkých civilních podnicích (tam kde ne, mají obvykle stravenky). také Vám asi Vaši kamarádi neřekli, že vojákovi můžou ze zákona nařídit ročně odpracovat 150 přesčasových hodin zadarmo.

0/0
20.8.2010 16:34

radik

Souhlas

Jsem práve z Týna nad Vltavou a povodně si pamatuji moc dobře. Musím Vám dát za pravdu a palec nahoru R^

0/0
20.8.2010 16:05

Cyberpunx

Re: Souhlas

Týn je moc pěkné město. Hlavně, že vydržel velkou vodu ten starý most (dnes je z něj, tuším, lávka pro pěší). Dokonce se tehdy uvažovalo, že ho budou muset vyhodit do vzduchu. Na té kovové konstrukci se hromadilo spousta haraburdí. Byla by to škoda - mě se moc líbil. Rád jsem tehdy pomohl i když jsem byl jen malé kolečko ve velkém soukolí.

0/0
20.8.2010 16:11

drsny_zasveceny

ˇ...

Nezlobte se, ale řídit se anonymními výkřiky z diskusních fór je cesta do blázince. Reprezentují totiž všechno, jen ne většinový názor; setkal jsem se dokonce s termínem "křičící menšina" a "mlčící většina". Ti první bývají nesoudní magoři, kteří šmahem odsoudí všechno, ti druzí jsou to, co na téhle zemi má cenu.

Internetové diskuse v našem ultraliberálním pojetí na Západě prakticky nenajdeme. Cenzory tam dávno nahradili editoři, kteří ze záplavy plev naopak vybírají skutečně hodnotná zrna. Idnesu by to taky neškodilo; a stejně tak by Vám neškodila trocha klidu.;-)

0/0
20.8.2010 16:03

gorythc

Dekuji

Hezky napsano, dekuji.

0/0
20.8.2010 14:57

hony47

Re: Dekuji

R^R^R^

0/0
20.8.2010 15:05

Cyberpunx

Re: Dekuji

Také děkuji!

0/0
20.8.2010 16:53

harius

Víte, vy co nadáváte,

ono je to snadné vidět problém z vašeho pohledu. Ale věřím, že byste svůj názor změnili, kdyby jediný, kdo by stál mezi vámi a houfem všeho schopných gaunerů (tedy mezi vámi a smrtí) byl vycvičený, schopný a statečný voják. Nebo lépe několik takových. Třeba byste se pak připojili k jejich hájení i v předem ztracených mediálních bitvách. Ale vlastně vám všem přeju, abyste na armádu mohli v klidu nadávat a nemuseli se dívat, jak z kluka, který ještě před chvíli vyprávěl zcela politicky nekorektní a genderově nevyvážené vtipy, chčije krev na všechny strany a to jenom proto, že měl za úkol zajistit vaše přežití.

0/0
20.8.2010 14:54

jyr

O platy vojáků tolik nejde.

Jde o tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a tunely a

0/0
20.8.2010 14:44

999666999

Kdy se ty peníze převedly na hasiče budou to dělat

hasiči a to za polovinu ;-D;-D;-D

0/0
20.8.2010 14:04

VladKasparek

Re: Kdy se ty peníze převedly na hasiče budou to dělat

To jako za sedm tisíc? R^:-/

0/0
20.8.2010 14:27

veslo

Re: Kdy se ty peníze převedly na hasiče budou to dělat

Nedělej že seš natvrdlej kašpare,  http://www.army.cz/finance-a-zakazky/resortni-rozpocet/resortni-rozpocet-5146/

0/0
20.8.2010 14:30

VladKasparek

Re: Kdy se ty peníze převedly na hasiče budou to dělat

No, pěkně si politici mastěj kapsy na zakázkách pro armádu. HZS pořídí vrtulníky a letadla levněji. Když u nich politici ucítí peníze, tak si jistě nedovolej na ně šáhnout. ;-DR^

Už se těším, až letadlo v potížích dohoní letadlo HZS a pomůže mu bezpečně přistát..

O polní nemocnici ani nemluvím.

0/0
20.8.2010 14:37

pirna

Re: Kdy se ty peníze převedly na hasiče budou to dělat

Bože, ty jsi ale kus v..la!

0/0
20.8.2010 16:01

Janulice78

no

sice uznavam, ze v tomhle mate pravdu, ale pochybuju, ze armada je budovana primarne pro potreby zoufalych obyvatel. Ja si nedokazu predstavit, ze bych mela v naplni prace pripadne strileni lidi na neci rozkaz. Ale asi si to moc zjednodusuju. Aspon jsou kluci (a snad i holky) v kondici.

0/0
20.8.2010 13:39

Sergeant

Re: no

Ano, velice! Si to zjednodušujete:-)

0/0
20.8.2010 16:23

Norbi_CZ

Re: no

No to si děláte srandu, ne? Mít v popisu práce střílet po lidech?! Paní proberte se!!!

0/0
20.8.2010 16:45

aji

Armáda je potřeba

Armáda je prostě potřeba ať se to někomu líbí nebo ne.

0/0
20.8.2010 13:37

hony47

Re: Armáda je potřeba

R^R^R^

0/0
20.8.2010 15:04

paulina

Re: Armáda je potřeba

R^

0/0
20.8.2010 16:19

Glock Mark VIII.

Kristova noho, to je zase diskuse

Jeden o voze, druhý o koze, a všichni melou páté přes deváté (čest výjimkám).

Diskutující, styďte se Rv

0/0
20.8.2010 13:37

veslo

Samozřejmě ,

vždyt to je taky jediný k čemu nám ta armáda je!!!!!!

0/0
20.8.2010 13:32

Cyberpunx

Re: Samozřejmě ,

A to není dobře?

0/0
20.8.2010 13:34

veslo

Re: Samozřejmě ,

Jasně, to je supr nicmeně http://www.army.cz/finance-a-zakazky/resortni-rozpocet/resortni-rozpocet-5146/ není to za ty peníze vlastně docela málo???

0/0
20.8.2010 14:25

Cyberpunx

Re: Samozřejmě ,

Neřekl bych, že je to málo. Ta 1,3% HDP (v roce 2010) jsou to jedny z nejnižších výdajů na obranu v Evropě. Například v roce 1993 byly výdaje 2,61% a v roce 1990 dokonce 5,57% HDP. A propos, kolik byste byl ochoten ze svého platu dávat Vy, na ochranu a obranu svého soukromého majetku (zabezpečení bytu, auta apod.)? 1%? 5%? 10%? Co je hodně a co málo je totiž velmi relativní.

0/0
20.8.2010 15:19

volkswagen

Re: Samozřejmě ,

Za nejrůznější pojistky - na život, na dům, auto, děti... Dávám kolem 30% čistého příjmu. Ovšem rozdíl je v tom, že si rozhoduji sám o tom, co a jak si pojistím a moje peníze neutrácí nějaký lampasák za pandury... Mimochodem na obrázcích z povodní nevidím ani jeden pandur, ani jednoho grippena a ani jeden nový glock ;-)

0/0
20.8.2010 16:14

Cyberpunx

Re: Samozřejmě ,

Doplním Vám mezeru ve znalostech: O nákupu vojenské techniky nerozhoduje "nějaký lamapák", ale Vámi demokraticky volení politici.

0/0
20.8.2010 16:20

volkswagen

Re: Samozřejmě ,

O tom, jestli je to lampasák, nebo prase u koryta to není, to by pochopil i průměrný foxteriér. Byl bych raději, kdybyste mi na těch obrázcích ukázal něco z té naprosto nezbytné výzbroje, která se za plno peněz nakoupila.

0/0
20.8.2010 16:50

Cyberpunx

Re: Samozřejmě ,

To je stejně hloupá otázka, jako bych se Vás zeptal, kolikrát jste měl dnes na nohou třeba lyže (pokud je vlastníte).

0/0
20.8.2010 17:56

volkswagen

Re: Samozřejmě ,

Jů teď jste mi to nadal. Tak už to chápu. Máme vyzbrojenou armádu aby zasahovala při povodních, ale ta výzbroj tam není potřeba :-)

Ale vážně. Já proti existenci armády jako takové nic nemám Oceňuju, co ti chlapi při povodních dělají a vím, že bez nich by tam bylo moc a moc zle. Být v situaci vytopených tak jsem za jejich přítomnost vděčný.

Ale to je taky směr, kterým by se podle mě měla armáda ubírat. Tedy neblbnout s tanky a transportéry, popřípadě stíhačkami, ale vytvářet specializované jednotky, které se dají využít i takhle. Nemocnice, chemiky, ženisty...

Ono totiž, buďme k sobě upřímní, nejednou jsme měli armádu pěknou, vyzbrojenou, vycvičenou a ta na rozkaz složila zbraně a mašírovala domů. Nemám důvod si myslet, že v dnešní situaci, by při jakémkoliv konfliktu byla situace jiná.

0/0
21.8.2010 14:22

VladKasparek

Re: Samozřejmě ,

Víte, dokud sedí vojáci v kasárnách a všichni na ně nadávají je to dobře. V okamžiku, kdy vojáci opouštějí kasárna a jdou si své peníze zasloužit tak venku tečou slzy a ozývá se pláč. Tak by jste to chtěli?

0/0
20.8.2010 14:30

veslo

Re: Samozřejmě ,

O voze o koze.

0/0
20.8.2010 14:34



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.