Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

SID09

SA 26

A máte tam v análech kolik SA 26 odvezli od nás Italové cca kolem r. 1976 ? ?;-)

0/0
13.6.2010 16:29

honzajaka

tady

nikdo nemůže druhého kritizovat, protože máslo na hlavě mají všichni

0/0
6.3.2010 1:43

SID09

Re: tady

R^!!;-D

0/0
13.6.2010 16:24

kaktusak

To je správné,

že Československo podporovalo bojovníky za svobodu. Gabčík a Kubiš asi taky byli mezinárodní teroristé?

Pokud jde o Etiopii, vychází nyní najevo, jak Západ zneužil humanitárních sbírek na pomoc hladovějícím k vyzbrojování opozičních skupin.

0/0
6.3.2010 1:15

Cyberpunx

Re: To je správné,

Srovnání s Gabčíkem a Kubišem je, jemně řečeno, nechutné...

0/0
6.3.2010 13:36

Rilian

Kaktusáku, mluvíte z cesty

A pletete si dojmy s pojmy. Humanitární pomoc (ostatně organizovanou zpitomělými levicovými umělci ze Západu), o které mluvíte, rozkradli muslimští terosisté z Etiopie a Somálska, nikoliv imaginární "Západ". Ostatně ti afgánští "bojovníci za svobodu",  kteří byli u nás školeni v umění zabíjet, brzy zabíjeli sovětské vojáky, kteří přijeli do jejich země s "internacionání pomocí". Pravděpodobně také schvalujete, že jsme libijské (i jiné) teroristy vybavili Semtexem, z něhož sestrojili výbušniny, zabíjející nevinné lidi v letadle (Lockerbee)...

0/0
10.5.2010 8:33

rezjir

Skutečnost

že Československo bylo výcvikovým táborem pro mezinárodní terorismus, by byla tristním,kdybychom byli jedinými na světě. Ale pokud jakákoliv jiná západní země dělala něco obdobného, tak je nutné považovat za znak zcela normálního chování států. A státy jak známo, nejsou nic jiného než sofistikované ganterské mafie.  Nebo znáte stát,který se této charakteristice zcela vymyká.

Vždyť i Švýcarsko pomáhalo vyzbrojovat Hitlera.

0/0
5.3.2010 13:25

Cyberpunx

Re: Skutečnost

Tristní to není a i jiné státy to dělaly. Vím to a nezakrývám to. Jen jsem chtěl napsat článek o méně známé kapitole čs. dějin. Toť vše. Nic víc za tím není. Příště třeba napíši o aktivitách CIA v Jižní Americe, no...

0/0
5.3.2010 13:35

pepa z hongkongu

je zvlastni

ze az do tzv. teroristickych utoku na WTC jsme o zadnych teroristech neslyseli. a najednou jsou vsichni, co se snazi o ziskani svobody na vlastnim uzemi, oznacovani podobnymi valecnymi militaristami jako je Mr. Rovensky (jak priznacne, ze Dusan Rovensky byl za totace sefredaktorem Rudeho Prava ...) teroristy. Pan Rovensky musi mit asi hodne tezky zivot, jeho zajem o militarizmus a vojenske veci, poslouchani tvrde EBM muziky, ze ktere cisi agresivita a nevyrovnanost, to jsou jenon  stripky do mozaiky cloveka, co nikdy nepochopi spoustu veci o skutecnem zivote. jak by take mohl, kdyz jeho zivot je jeden velky boj, ze?

0/0
5.3.2010 9:34

Cyberpunx

Re: je zvlastni

Jak příznačné, že Vy jste asi za "totáče" byl pravidelným čtenářem Rudého práva, když znáte jeho redaktory. A díky za můj psychologický rozbor. :-)

0/0
5.3.2010 9:41

pepa z hongkongu

Re: je zvlastni

pane Rovensky, existuje i google, kde si zadate heslo Dusan Rovensky a vyskoci na vas nekolik odkazu na vaseho (tatinka? nebo pribuzneho?). a za psychologicky rozbor nedekujte, staci, kdyz se podivam na vase clanky, reakce a je mi jasne, s kym mam docineni. asi jako u Vladu Kroupu nebo Daniela Puschmana. To vite, to neni historie a vojenstvi, to je jednoducha psychologie. ;-D

0/0
5.3.2010 9:54

Cyberpunx

Re: je zvlastni

Ale vážený, na otázky ohledně mých rodinných vazeb jsem už v různých diskuzích odpovídal. Každopádně je to klasická demagogická taktika - pokud nemohu zpochybnit obsah informace, tak zpochybním jejího autora. To je velmi JEDNODUCHÁ psychologie hodná JEDNODUCHÉHO člověka.

0/0
5.3.2010 10:01

pepa z hongkongu

Re: je zvlastni

vazeny pane Rovensky, vite co nejcasteji slysim od hodne jednoduchych lidi, jako jste vy? ze se mam v diskuzich vyjadrovat jenom k tematu a nemam se zabyvat osobou autora ... ale ja vychazim ze zakladni lekce psychologie - proc to ten clovek pise a jaky ma motiv? co stalo za tim, ze se zajima o tyto veci? proc zamerne zavadi informace nebo rika neuplnou pravdu? proc? a proto reaguju tak, jak budu chtit. nebo mi to chcete zakazat? vytvorite si blacklisty jako nekteri zdejsi prudce inteligentni blogeri? ;-D 

0/0
5.3.2010 10:13

Cyberpunx

Re: je zvlastni

Nevytvořím. Vítám KAŽDÝ příspěvek do diskuze, jakkoli s ním nemusím souhlasit.

0/0
5.3.2010 10:18

Doktor.bota

Re: je zvlastni

á vidím, že pán je odborník, do září 2001 neslyšel o žádných teroristech. a nebo je možná jen hluchý, popř. blbý, jinak by musel slyšet o pravidelných útocích v ulicích izraelských měst, které začaly v polovině devadesátých let, o útocích na americké ambasády v dar es salaamu a buenos aires, o prvním útoku na wtc atd. atd.

0/0
5.3.2010 15:05

parquin

zklidni hormon fašoune

nejvíc teroristů vycvičily Spojené státy - Afghánistán toho budiž zářným příkladem a jejich "demokracie" podporovala nastolení a udržení taky moc zajímavých režimů - Pinochet v Argentině například - ale jinak ne, že by článek nebyl pravda a neměli jsme v tom prsty taky, chce to jen trochu vyváženosti, ale článek o islámu výše je klasická fašistika ala nekonečný seriál o hrozbách islámu nebo ty myšlenkové průjmy jihočeského kozařeRv

0/0
5.3.2010 9:29

Cyberpunx

Re: zklidni hormon fašoune

Zrovna si zpívám Horst Wessel Lied...

0/0
5.3.2010 9:44

parquin

Re: zklidni hormon fašoune

Tomu bych věřil, ale vy lidé tohoto zaměření býváte dost bl.. ehm hloupí a pochybuju, že byste ze sebe vypotil tolik slov v cizozemštině - to bude spíš něco od Orlíku nebo podobné věci z "kvalitní" tvorby árijského souvěrce Landy;-D

0/0
5.3.2010 9:53

Cyberpunx

Re: zklidni hormon fašoune

Věřte, neboť víra i hory přenáší...

0/0
5.3.2010 10:04

parquin

Re: zklidni hormon fašoune

ale ani víra neudělá z primitivního zamindrákovaného agresivního nácka člověka;-D

0/0
5.3.2010 10:35

Cyberpunx

Re: zklidni hormon fašoune

Ale jistě. Čím více urážek ze svých úst vypustíte a čím hlasitěji je budete křičet, tím větší máte pravdu...

0/0
5.3.2010 10:47

parquin

Re: zklidni hormon fašoune

no bohužel s něčím jako jste vy se normálně mluvit nedá - takže hodně štěstí až se budete se soukmenovcem Zieglerem utěšovat svojí rasovou nadřazeností a nenávistí vůči všemu co nemá vaši fašounskou mentalitu tak si vzpomeňte, že je vás takových opravdu málo;-D

0/0
5.3.2010 11:00

Cyberpunx

Re: zklidni hormon fašoune

Každopádně, díky za Váš příspěvek do diskuze.

0/0
5.3.2010 12:13

tromi

můžeš se také rozepsat o tom

jak v usa cvičili teroristy pro Chile, Nikaraguu, Panamu, Kolumbii atd. a dále cvičí

0/0
5.3.2010 9:06

Cyberpunx

Re: můžeš se také rozepsat o tom

Zaprvé, nepamatuji se, že bychom spolu pásli húsky a zadruhé můžeš o tom napsat ty, pokud o tomto tématu tolik víš...

0/0
5.3.2010 9:11

tromi

Re: můžeš se také rozepsat o tom

ty o něm hlavně nechceš vědět;-D a za tvou pamět nemůžu

0/0
5.3.2010 9:29

Cyberpunx

Re: můžeš se také rozepsat o tom

Chci vědět. Prosím o tvůj článek, abych mohl pro změnu kritizovat já.

0/0
5.3.2010 13:08

norayellow

Karma

Ano, o tom jsem take neco slysela. A evidence tech vycvicenych pry byla po revoluci velmi cennou databazi pro nove partnery. Rozhodne karma, clanek jste napsal vyborne!R^

0/0
5.3.2010 8:24

Dennys

Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Zapomnel jste na teroristy z Chile, Uruguaye, Argentiny, Hondurasu, Guatemaly, Salvadoru, Nicaraguy,.... Indonesie,.. ... vycvicene v USA.;-)

Obe party si nemaji co vycitat.

0/0
5.3.2010 8:03

Cyberpunx

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Ale jistě. To ve svém článku nepopírám. Nebo ano?

0/0
5.3.2010 8:06

Dennys

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Vy to v clanku pouze cudne nezminujete.;-) Ale chapu, ze tema dnes bylo jine. Tesim se na dalsi clanek.

0/0
5.3.2010 8:10

Jenda Citrón

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Já myslím, že ani ne cudně. Dušánek totiž moc dobře ví, jak poskládat fakta, aby mu z toho vyšel správný závěr. Však Dušánkovi pravidelné "analýzy" jsou toho důkazem. Viď Duduš?

0/0
5.3.2010 9:03

Cyberpunx

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Přesně, kámo. Píši v žoldu krvelačného imperialismu! R^

0/0
5.3.2010 9:12

tučňák v exilu

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Je zde třeba otázka měřítka. Jen v Hue během pár týdnů povraždili pokrokoví bojovníci za svobodu dvakrát víc lidí, než zvládl Pinochet za celou svojí vládu.

0/0
5.3.2010 8:33

Glock Mark II

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

To víte, autor mu sáhnul na "čegevaru". ;-D

0/0
5.3.2010 8:59

Dennys

Re: Kdo je terorista a kdo bojovnik za svobodu ???

Pinochet toho rozhodne stihl za kratsi dobu vice, nez soudruzi v Ceskoslovensku za 40 let. Napriklad.

0/0
5.3.2010 14:39



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.