Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vit.kucik

Islamismus nebezpečím není...

... respektive je jedním z mnoha potencionálních rizik, kterých má Evropa nespočet. A to zdaleka ne tím největším.

Větším nebezpečím může být umělý strach a hysterie z islamismu. Nebezpečím ani ne tak pro muslimy nebo jiné minority. Nebezpečím pro samotné Evropany. Pro ty Evropany, kterým je milá svoboda a stát, který se příliš nemíchá do jejich věcí.

Pro ty z Evropanů, kterým je milé, když silný stát "železnou metlou vymete všechnu tu verbež", je každé strašení přirozené, neboť koresponduje s jejich permanentním pocitem ohrožení. A potřebou přimknutí se k něčemu silnému. Co konečně udělá pořádek a je učiní klidnějšími. 

Ale to má s islamismem stejně tak společného, jako s oteplováním, koncem světa nebo čímkoliv jiným...

0/0
10.1.2010 16:57

Cyberpunx

Re: Islamismus nebezpečím není...

Ano, počítám s tím, že obdobně viděla i většina veřejnosti v Německu (ve 20. a 30. letech 20. století) nástup nacismu. Také je zřejmě považovala za neškodné šašky, kteří furt něco křičí, za něco demonstrují a komicky zvedají pravou ruku. O pár let později se už nesmáli a drželi ústa a krok (pokud nechtěli putovat do koncentračního tábora z politických důvodů).

0/0
10.1.2010 18:42

kaktusak

Írán je mírumilovná země,

už po staletí nerozpoutal žádnou válku, na rozdíl od "demokratických" zemí. Pyšní se tisíciletou vyspělou kulturou a vysokou úrovní vzdělanosti.

Jak může být Ahmadínežád válečný zločinec, když žádnou válku nevede ani nikdy nevedl?;-D

Válečné zločince je potřeba hledat na Hrádečku, ve Washingtonu apod.

0/0
29.12.2009 18:05

Pavel Skeptik

Re: Írán je mírumilovná země,

A kterou válku rozpoutaly demokratické země z Hrádečku?

0/0
29.12.2009 18:41

kaktusak

Re: Írán je mírumilovná země,

Třeba proti Jugoslávii v roce 1999.

0/0
30.12.2009 0:09

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Pokud to nevíte, tak válečným zločincem se můžete stát i pokud válku "nevedete", ale pouze se ji účastníte. Což se Ahmadínežád účastnil - jako příslušník islámských Revolučních gard ve válce proti Iráku (1980-1988). Doporučuji si přečíst pár knížek (např. The Iraq-Iran War 1980-1988 nebo Husajn kontra Chomejní) nebo článek na mém blogu: http://rovensky.blog.idnes.cz/c/82586/Islamsti-detsti-bojovnici-aneb-nepotrestany-valecny-zlocin-Iranu.html

0/0
29.12.2009 21:25

kaktusak

Re: Írán je mírumilovná země,

Správně, tu válku rozpoutal americký přítel Saddám (pozoruhodné, jak končí američtí přátelé), Chomejní spáchal leda ten zločin, že se bránil všemi prostředky, které měl k dispozici. Ahmadínežád byl tehdy mladý kluk a o ničem nerozhodoval. Takhle by bylo možné označit za válečného zločince každého řadového vojáka.

0/0
30.12.2009 0:14

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Ne, to není správně. Hlavním vývozcem zbraní do Iráku v 80. letech byl totiž Sovětský svaz a země východního bloku. Viz. vojenská technika: http://rovensky.blog.idnes.cz/c/82273/Boneyard-Nejvetsi-vrakoviste-vojenske-techniky-na-svete-1-cast.html a http://rovensky.blog.idnes.cz/c/83797/Boneyard-Nejvetsi-vrakoviste-vojenske-techniky-na-svete-2-cast.html

0/0
30.12.2009 0:23

Lovap

Re: Írán je mírumilovná země,

Je to správne - nikde nepísal koľko pomoci a zbraní kto dodal Iránu, písal iba o tom, že Saddam bol USA priateľ - a to, videné filozofiou "nepriateľ môjho nepriateľa je môj priateľ" - bol. USA mu aj trochu pomáhali - počul som o nejakých spravodajských informáciách.

0/0
31.12.2009 23:26

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

To jste počul správně...

0/0
1.1.2010 4:06

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Irán je mírumilovná země s ozbrojenými silami o velikosti 820 000 osob (650 000 pozemní síly, 100 000 vzdušné síly a 70 000 námořní síly) a 12,6 miliony aktivními i pasivními členy milicí Basij.

0/0
29.12.2009 22:16

kaktusak

Re: Írán je mírumilovná země,

Má své zkušenosti a neustále čelí otevřeným výhrůžkám "demokratů". Jako chudší země čelící silnějšímu nepříteli je nucena vynakládat větší část HDP na obranu. Přesto má mnohonásobně slabší a technicky zaostalejší armádu než Severoatlantický pakt nebo jen samotné Spojené státy, takže představy o Íránské hrozbě jsou zcela absurdní. I kdyby se spojily všechny muslimské země, ani tak by nebyly schopny Západ vojensky porazit. 

0/0
30.12.2009 0:21

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Naopak, jsou zcela reálné. Zažil jsem iránskou "mírumilovnost" v 80. letech v Bagdádu (kde jsem v té době pobýval), když ho ostřelovali balistickými střelami SCUD: http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,964149,00.html

0/0
30.12.2009 1:35

Lovap

Re: Írán je mírumilovná země,

Zasa zle - bola to iba reakcia na iracký útok, vážený. V Srbsku by mohli tiež spomínať na NATO "mierumilovnosť", že ...

0/0
31.12.2009 23:27

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Jak jsem napsal: Nepřítel mého nepřítele je můj přítel, že?

0/0
1.1.2010 4:05

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

Irán je mírumilovná země s vojenskými výdaji ve výši 2,6 % HDP ročně (pro dokreslení - vámi deklarovaná "militatní" ČR má 1,37 %).

0/0
29.12.2009 22:21

Cyberpunx

Re: Írán je mírumilovná země,

S tou "vysokou úrovní vzdělanosti" bych to nepřeháněl. Píšete o něčem, o čem toho mnoho nevíte. Dle statistik je v Iránu gramotných pouze 77% osob nad 15 let.

0/0
31.12.2009 0:09

Mirais

Islamismus je jistě nebezpečím

ale i samotný Islám pokuď neprojde nějakou reformací, což je zřejmě v současné době zhola nemožné, je nebezpečím. Panuje tady mylný názor, že jsou umírnění muslimové a fanatičtí násilníci. Rozdíl je v tom, že těm co říkáme fanatici - teroristé, se jen doslovně řídí příkazy Koránu. Ti umírnění prostě jen nedělají to, co jim přikazuje víra. Takže každý napohled slušný muslimský student  vysoké školy je potenciálním teroristou, jak jsme se mohli přesvědčit 11.září.

Jestli chceme zachovat Evropu jakou jsme ji znali dosud, měli bychom rychle zatočit s těmi co islamizaci Evropy naplánovali a hned potom se zamyslet nad tím co s muslimy, kteří se tu usadili.

0/0
29.12.2009 11:54

Vůdce: Dluhy se neplatí!

Re: Islamismus je jistě nebezpečím

Některých parazitů se zbavit lze (např. tasemnic) a některých nelze (např. toxoplazmosa)...

0/0
29.12.2009 12:09

kaktusak

Re: Islamismus je jistě nebezpečím

Kdo sem ty lidi natahal, aby měl levnou pracovní sílu? Jedině "demokrati". Jinak by si muslimové mohli u sebe doma provozovat terorismus podle libosti a vůbec by nás to nemuselo zajímat.

0/0
29.12.2009 18:08

Vůdce: Dluhy se neplatí!

Islám je náboženství smrti necivilizovatelných.

0/0
29.12.2009 10:20

BoboHml

,

R^

0/0
29.12.2009 9:32

hlub

radikální mládí

od vynálezu jaderných zbraní a jejich použití proti fanatickému režimu je celosvětový mír a tak to i zůstane nepoužil je stalin a nepoužijí je ani islamisti, protože to by byl samozřejmě i konec všech náboženství a to že, se dají ovládat nezkušení mlaďoši to

to věděl dobře Hitler, Stalin a ví to elita všech náboženství vč. zelených, ale i ti dnes mladí dostanou  jednou rozum

0/0
29.12.2009 9:11

Livrak 2

Re: radikální mládí

Stalin měl jadernou zbran ? :-) Opravdu si myslíte že muslimští radikálové by nepoužili jadernou zbran ?

0/0
29.12.2009 9:32

Pepan A2

Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

tak proč ji Američané v Japonsku použili? A proč použili vodíkovou bombu? Argumenty o tom, že oni vědí, že by zničili i své náboženství, neobstojí. Sami tvrdí, že kdo zahyne v boji s nevěřícími, dostane se přímo do ráje. A tak by se do ráje dostali naráz všichni pravověrní, zatímco ostatní by naráz skončili v pekle. A o to jim jde. Pamatujte si, že u jedinců s vymytým mozkem nemůžete počítat s logickým myšlením. Proto jsou nebezpečnější než jakákoliv jiná víra.

0/0
29.12.2009 13:21

kaktusak

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Američani použili jadernou zbraň, protože ji Japonci neměli. Proti Sovětskému svazu se již neodvážili ji použít.

0/0
29.12.2009 18:10

Pavel Skeptik

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Američané použili A bombu proto, že válčili proti agresorovi, který cca od r. 35 šířil hrůzu a teror v celé Asii a nakonec jim byli napadnuti i oni! Také proto, že podle tehdejších odhadů by válka trvala ještě 2 roky a zahynulo by min. 100 000 amerických občanů a také několit MILIONŮ  obyčejných Japonců! Nemluvím o obsazených asijských území, např. Číně! Proti SSSR ji nepoužili proto, že SSSR jim nikdy nevyhlásil válku, nenapadl je a v době použití byl spojenec! Mimochodem, na rozdíl od Churchilla, věřili tomu, že válka ze SSSR udělá aspoň trochu demokratickou zemi.

Jinak, jenom technicky, kdyby ji chtěli použít ještě v době kdy ji SSSR měl, tak klidně mohli, protože SSSR neměl žádný dopravní prostředek jak ji dostat do USA, kdežto oni ano!

0/0
29.12.2009 18:37

Pepan A2

Bingo!!!!!!

K tomu není co dodat.R^

0/0
29.12.2009 20:39

Cyberpunx

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Američané byli v použití jaderných zbraní celkem mírní, protože zničili pouze dvě provinční města - Hirošimu a Nagasaki (i když Nagasaki bylo až sekundární cíl - primární byla Kokura). Já osobně bych nechal zlikvidovat Tokio i s válečným zločinci císařem Hirohitem a dalšími nejvyššími vládními představiteli. Američané to mohli udělat - ale neudělali...

0/0
30.12.2009 0:09

Lovap

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

A dobre urobili. Zrejme, na rozdiel od vás, niečo aj vedeli ...

0/0
31.12.2009 23:29

Cyberpunx

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Ale prdlajz!

0/0
1.1.2010 1:03

Lovap

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Ale neprdlajz! ;-D

Nedávno dávali v nejakom programe o súde s vojnovými zločincami Japonska - bolo tam jasne povedané, že pôvodne bolo v pláne obviniť aj Hirohita. Po zvážení všetkých dôsledkov (najmä bola potrebná dobrovoľná spolupráca obyvateľstva pri okupácii) to bolo zamietnuté. Snáď si nemyslíte, že máte viac v hlave ako McArthur v tej dobe, že nie ;-D

0/0
3.1.2010 10:36

Cyberpunx

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

A co to mění na tom, že nebyl válečný zločinec? Císař Hirohito, jako nejvyšší politický představitel země, se osobně podílel na rozpoutání 2. světové války v Asii (napadení Mongolska, Číny, britských a nizozemských kolonií a USA). To, že měl po válce větší přínos živý než mrtvý nic nemění na faktu, že měl být odsouzen a potrestán. A Vaši "rádobyvtipné" ironie není potřeba.

0/0
3.1.2010 14:48

Lovap

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Chvalabohu, že v politike nie sú extrémisti Vášho typu, ktorí vidia iba čierno-bielo ...

0/0
3.1.2010 17:09

Cyberpunx

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Díky! R^ Chválabohu, že na diskuze nepřispívají pouze lidé Vašeho typu, kterým jde pouze o to, někoho urazit a vyřvat do světa svůj názor (jakkoli pomýlený může být).

0/0
4.1.2010 9:29

Lovap

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

Aha - tak Vy si myslíte, že máte patent na posudzovanie správnosti názorov ... to je fakt dobré ;-D

A mimochodom - nikde som Vás neurazil a ak si myslíte že áno, bolo to vzájomné.

0/0
8.1.2010 23:47

Cyberpunx

Re: Když tak tvrdíte, že tu jadernou zbraň nikdo nepoužije,

V diskuzích pod svými články jsem už byl obviněn z toho, že jsem komunista, fašista, sadista, rasista, pravičák, levičák. Ne nadarmo se říká: Pokud nemůžeš argumenty napadnout obsah článku, napadni osobu autora. Ale i tak děkuji všem demagogům za osobní útoky, neboť mě přesvědčují o tom, že nepíši nadarmo...

0/0
4.1.2010 9:43

Pavel Skeptik

Re: radikální mládí

vy mluvíte o diktátorech s evropským vzděláním! Co ale víte o ztraceném 12. imánovi, který příjde na svět až bude všude "vlát zelený prapor islámu"?Chápete, že pro ně je život na zemi jenom předstupněm k životu v nebi? Je pravda, že na rozdíl od agresivních multi-kulti neomarxistů, asi nechcete zničit naši civilizaci, ale vašim vnučkám, zabaleným do stanu, při raním bití od manžela bude houby platné, že jste to myslel dobře! zajímejte se o islám více! možná se potom budete divit!

0/0
29.12.2009 18:06

Lovap

Re: radikální mládí

Tak tak - Irán má biologické a chemické zbrane - a s výnimkou vojny, keď bol napadnutý ich nepoužil a ani neposkytol podporovaným organizáciám (Hizballáh atď). Prečo by to robil teraz?

0/0
31.12.2009 23:33

Totedyne

...

Já bych to "nebezpečí" zase tak nepřeceňoval. Irán má nyní sám vnitřní potíže, bojují mezi sebou umírnění s radikály. Západní svět by měl podpořit ty umírněné. Určité nebezpečí pro okolí předsavují radikálové.

0/0
29.12.2009 8:40

Emmanuel Goldstein

Bu bu bu

;-D

0/0
29.12.2009 8:20

Cyberpunx

Re: Bu bu bu

Opravdu kvalitní názor a nezpochybnitelný argument!

0/0
29.12.2009 12:28

Jenda Citrón

Re: Bu bu bu

Taky shrnuje tvůj článek naprosto přesně a věcně, nic nechybí. :-)

0/0
29.12.2009 12:38

Cyberpunx

Re: Bu bu bu

A proto mu dávám karmu a palec nahoru. R^ Mimochodem, tykání cizím lidem bývalo výsadou komunistů.

0/0
29.12.2009 12:41

Cyberpunx

Re: Bu bu bu

... a také nevzdělaných polointeligentů, což se někdy vzájemně kryje...

0/0
29.12.2009 12:43

Jenda Citrón

Re: Bu bu bu

Ale pjosim tě. Na internetu budu vykat pouze lidem, kterých si vážím a ne usmrkancům co si hrají na vojáčky a straší děti a id*oty svými záměrně zjednodušujícími cinty. :-)

0/0
29.12.2009 13:19

Cyberpunx

Re: Bu bu bu

Pozor na cévku, Jendo z Horní Dolní.

0/0
29.12.2009 13:21

Jenda Citrón

Re: Bu bu bu

No při tvých problémech Dušane, které prezentuješ ve svých článcích, bych tuto diagnózu tipoval spíš na tebe. Ale bojuj, id*oti jsou s tebou..:-)

0/0
29.12.2009 13:29

Livrak 2

Re: Bu bu bu

Zatim tady bojeješ ty, Edo :-). To jsu vždycky vemena na tom netu jako jsi ty, neskutečný.:-)

0/0
29.12.2009 14:29

zdeseny obcan

problemem nejsou muslimske staty

Ty, pres vsechnu retoriku, drzi radikaly na uzde nebo se alespon snazi (to je prirozene jednani kazdeho statu). Problemem jsou muslimove kteri se dostali do Evropy. Ti nad sebou nemaji zadnou autoritu (evropske staty si na ne netroufnou) a ve styku s pro ne cizi kulturou se celkem ocekavane radikalizuji a neni sily ktera by to zmenila. Tady cekejte konflikty a v takove mire a brutalite ze svetova valka proti tomu bude selanka.

0/0
29.12.2009 8:20



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.