Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

preslechtena osmiplisen

Válka

Chce krev. Čím bude váce robotů, tím budou gerily více zajímat civilisté

0/0
23.12.2009 21:50

preslechtena osmiplisen

Oprava

...čím bude ve válce více robotů, ...

0/0
23.12.2009 21:51

dace4019

Při dluhu této republiky

budeme moci vyzbrojit důstojníky halapartnami a mužstvo kopím.

0/0
21.12.2009 16:37

stedrik

Re: Při dluhu této republiky

a vrchní velení na ministerstvu války se nakapsuje na nákupu onucí;-D

0/0
23.12.2009 21:52

vit.kucik

To je jistě směr, ...

... kudy se militární technologie bude ubírat. Je logický, efektivní, nezvratný a nakonec i výhodný...

Je pravda, že zaníceného bojového hrdinství a ochoty obětovat v boji život díky technologiím bude stále méně. A ti, kteří jej z nějakého důvodu budou mít, budou mít také díky tomu nespornou výhodu (byť výhodu trochu archaickou). A také je pravda, že tyto hrdiny budeme v budoucnu vídat spíše na druhé straně barikády. Mimo technicky vyspělé, demokratické země. Schopnost heroicky obětovat život bude často to jediné, čím budou schopni vyvažovat propastný technologický náskok protivníka...

0/0
20.12.2009 21:45

nobi

Jo,jo

už teď mi to připadá, že si hrají svou počítačovou hru. Tak se ptám. Jakým právem považují svůj život za cennější než obyčejných lidí. Jestli chtějí válčit, ať si to rozdají mezi sebou a bude hned po válce a nenutí ostatní zabíjet.

0/0
20.12.2009 10:24

osvetitel

Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

Az do zemekoule baci nejaky balvan( coz se muze stat brzo) letici vesmirem, tak budete mit po obavach !:-)))

0/0
16.12.2009 7:42

Cyberpunx

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

No vidíte, já zase nemám vaše starosti o "letícím balvanu"... ;-D

0/0
16.12.2009 15:07

osvetitel

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

To nejsou me starosti, pouhe "konstatovani" faktu, ktery se muze odehrat za 25 let jak bylo vypocitano. Zda se to vyhne nebo umele odchyli samozrejmne vedi pouze ti povolani, a oni nebudou delat zadnou paniku do predu, i kdyby ta kolize hrozila. :-))) Kazdopadne me to ale pripada "akutnejsi", nezli vase "valka robotu" !!!:-)))

0/0
16.12.2009 18:57

Cyberpunx

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

No vidíte, mě to aktuálnější nepříjde. Ale to je věc názoru, že? Navíc, můj článek byl spíš takové pojednání o tom, kam se bude vojenství ubírat než nějaké "varování", za které to vydáváte Vy. Různá "varování" a jiné "zaručené katastrofické scénáře" rád přenechám jiným "vizionářům" a dalším šílencům. 

0/0
17.12.2009 16:18

SID09

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

Je spousta ujetých lidí. Některým jejich úchylky dokonce financuje i státní kasa. Oč líp jsou na tom státy, které se na svou armádu takřka úplně vykašlali. Zubem času zjišťují že jejich bezpečnost je ještě na mnohem vyšší úrovni, než u těch států, kde peníze na zbojení hážou z oken místního parlamentu. ;-D!!

0/0
17.12.2009 16:53

Cyberpunx

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

Války tu byly, jsou a budou. Zabíjet jiné svého druhu je lidská přirozenost, ať se to někomu líbí nebo ne. Takže otázka není zda lidé budou zabíjet (a zabíjeni) ve válkách, ale jakým způsobem k tomu bude docházet.

0/0
18.12.2009 10:51

osvetitel

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

Mate to trosku popletene! Nikde se nezminuji o "zarucene katastrofe" , a proto nechapu vase prirovnani k silenemu "visionari" !:-))) Chceto si neco otom problemu prostudovat , a pak teprv reagovat ! Vedci tu moznou kolizi vypocitali podle toho kdy se to dostalo na stejnou obeznou drahu se zemi naposledy , a jaky to melo dopad ! Pokud je a moji zminku o te mozne kolizi povazujete za silene" visionarstvi" , a vasi valku robotu ne, tak si vase prostoduchost opravdu zaslouzi uznani !:-))))) Nejspis jste se zhlidnul v te pohadce o tom Golemovi ? Ten by vam nestacil ? :-))))

0/0
18.12.2009 18:45

Cyberpunx

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

No, tak to nečtěte a je to. Klikněte jinam. Hotovo. ;-D

0/0
18.12.2009 22:41

osvetitel

Re: Starosti nekterych Cechu bych potreboval !!!

Hele bambulo byls to ty kdo zacal reagovat na muj vseobecny prispevek o starostech nekterych Cechu , prirovnavanim k silenemu visionari , tak proc jses tak vytocenej ? Nato snad mas otevrenou diskuzi , aby sem druzi klikali ?!! Kdyz nechces aby natebe nekdo reagoval , tak ji zavri a nebo nic nepis !!! HOTOVO !!:-)))))

0/0
20.12.2009 8:02

Obludni_K

Tohle bych

na sebe vzal leda v nejvyšší nouzi. Představa že mi nějaká větvička spustí senzor a já nechtěně udělám svůj poslední dvoumetrový krok, je stejně děsná jako ta že se celý zázračný mechanismus poškodí a zasekne přesně při odrazu k přeskočení skalní trhliny, anebo mně naopak vymrští vysokým skokem ve chvíli kdy se budu celý šedivý strachy krčit při minometné palbě v nějakém zas.aně maličkém ďolíku :-))) A jestli to celé řídí nějaký program ála Windows, tak potěš nás ruka páně :-))) Nevím jak kdo, ale já říkám že věci v terénu přestávají fungovat právě v těch nejméně vhodných okamžicích bez ohledu na nějaké kecy výrobce že musí vydržet to či ono... No, berte to s humorem ;-)

0/0
15.12.2009 14:21

DanielPuschman

Re: Tohle bych

To je věc zvyku... a pokud je někdo ochotný jít bojovat s takovým křápem, jako je M16, tak tohle taky nebude problém.:)

0/0
15.12.2009 15:06

admiral666

Re: Tohle bych

M16 je normalni 30 let stary typ flinty, usetri nas reci na tema, jak ji jedine zrnko pisku znefunkcni a jak ruske flinty strili i kdyz je dnes nekdo vytahne z baziny, kde spadla vietkongovi v 70. letech.

0/0
15.12.2009 15:11

DanielPuschman

Re: Tohle bych

To teda neušetřím, nesnáším DI systém a .223 Remington. Když už tak aspoň HK416.

Ad ruské flinty, to je prostě a jednoduše nekomplikované nářadí na zabíjení. Nijak se nad ním nerozplývám, ale dělá to to, co má. Jak napsal jeden člověk o SKS, byla to zbraň určená pro totální lopaty, což bylo taky jediné, čeho měl v době zavedení do výzbroje Sovětský svaz nadbytek.

Ale v současné době máte fůru dalších možností, než jen M16 a AK. :)

0/0
15.12.2009 15:33

Cyberpunx

Re: Tohle bych

Ano, v současné době to může působit komicky, ale je to neodvratný pokrok a touto cestou se prostě bude vojenská technika v budoucnosti ubírat. Ať už se nám to bude líbit nebo ne.

Jinak nad Vámi kladenými otázkami jsem přemýšlel i já: Co bude voják dělat, když se mu HULC porouchá a on ponese, řekněme, sedmdesátikilový batoh? Zůstane na místě a bude čekat na opravu nebo tam nechá většinu vybavení a bude pokračovat v plnění úkolu?

0/0
16.12.2009 7:37

BoboHml

.

R^

0/0
15.12.2009 9:59

BoboHml

Re: .

Jen dodám:USA je jeden z nejsilnějších,ale zároveň nejslabších zemí.Má podporu lidí pro válku,když začne a kdy ji momentálně vyhrává.Představa jejich veřejnosti,ale je,že vojáci nemohou umírat.Všimněte si,že jak v Iráku tak v Afgánistánu místní bojůvky kašlou na ztráty,s jediným účelem.Způsobit co největší ztráty v řadách nepřítele a proto se i schovávají za civilisty.Má to jediný důvod:

a)každého mrtvého vojáka

b)každý nálet na civilisty

Veřejnost hlavně v USA omlátí o hlavu generálům i prezidentovi.Taliban,či teroristi jedou na jednotnou vlnu,co největší ztráty vojáků,co nejvíc útoků vojáky na civilisty.Čím víc,tím líp a americká veřejnost je víc a víc pobouřena.....

0/0
15.12.2009 10:20

Cyberpunx

Re: .

To je, bohužel, daň za demokracii. zatímco demokratické režimy musí vést válku s ohledem na vlastní i nepřátelské ztráty, totalitní režimy si mohou dovolit vést války bez omezení - jak jejich délky, tak výše vlastních ztrát.

0/0
15.12.2009 12:19

BoboHml

Re: .

R^

0/0
15.12.2009 12:22

admiral666

Re: .

i totalitnimu rezimu muzou dojit lidi.

0/0
15.12.2009 15:12

Cyberpunx

Re: .

Samozřejmě. Dojít mohou, ale nemusí výši svých ztrát nikomu zdůvodňovat.

0/0
16.12.2009 7:26

stedrik

A dá se s tím vyhrát nějaká partyzánská válka?

lidi budou mít chuť vždycky zabíjet, stačí mít k tomu nějakou vhodnou příležitost. A když už jeden začne, dav se přidá. Stačí nějakým způsobem vyřadit moderní techniku a IT pracanti visej na USB kabelech.R^

0/0
15.12.2009 9:12

Wild..Dog

Re: A dá se s tím vyhrát nějaká partyzánská válka?

To není pravda, dle některých "expertů" stačí když se zakáží lidem vlastnit zbraně a nastane ráj na zemi. Protože zbraně jsou špatné. Zbraně jsou fuj.;-D

0/0
15.12.2009 9:21

Poslední Czarnian

Re: A dá se s tím vyhrát nějaká partyzánská válka?

To by lidem museli udělat lobotomii. Protože nejúčinnější zbraň je mozek,

0/0
15.12.2009 9:45

stedrik

Re: A dá se s tím vyhrát nějaká partyzánská válka?

to víte Vy, to vím já, ale řekněte to politikům. Jednou je Hussejn kamarád a najednou nepřítel. Jednou je Kadafí úhlavní nepřítel a teď mu všichni politici vybírají červíky ze zadku. Moderní společnost si neumí poradit ani se somálskými piráty. Co tam chtějí poslat, tohohle kyborga? Somálec jim do toho načůrá a  kyborg je v řiti.

0/0
15.12.2009 9:57

tickmaster

no jo

to mi připomíná Battlestar Galaktiku.

0/0
15.12.2009 9:05

RichardNovicky

Hezky napsáno.

Za to vám klikám ohřívač.

0/0
15.12.2009 8:50

DanielPuschman

kyborgové ne

...budou to roboti. Dva hlavní důvody: odpadá tlak veřejného mínění (plačící matky nad rakvemi jsou vítanou mediální krmí) a zbrojní průmysl má víc zakázek. V principu na tom vydělají všichni, nemá to jediný kaz, snad jen s vyjímkou mírových aktivistů placených některou z konkurenčních mocností (viz Vietnam), kteří se chytnou čehokoli a budou jistě zdůrazňovat nelidskost vraždění lidí dálkově řízenými či autonomními stroji.

Pokud jde o kyborgy, testování čehokoli, co se montuje na člověka nebo dokonce přímo do něj je strašně nákladné (proto se lékařská technika tolik prodraží).

Je mnohem snažší a efektivnější poslat do boje davy více či méně autonomních robotů. Lidi jsou pro boj mnohem hůř uzpůsobení. Jediný problém, co je potřeba vyřešit, je dostatečně chráněný a spolehlivý přenos dat. Ale to je problém starý jako dějiny válek a pracuje se na něm.

0/0
15.12.2009 8:49

grinderman

Re: kyborgové ne

tohle muze z huby /klavesnice/ vypustit

...V principu na tom vydělají všichni, nemá to jediný kaz, snad jen s vyjímkou mírových aktivistů placených některou z konkurenčních mocností (viz Vietnam), kteří se chytnou čehokoli a budou jistě zdůrazňovat nelidskost vraždění lidí dálkově řízenými či autonomními stroji....

jen opravdu nemocny clovek, jsem si jisty, ze pro Vas maji psychologove krasne zarazeni 'sociopat', nejsa psycholog zobecnim to : Danieli Puschmane jste naprosty idiot.

:-/

0/0
15.12.2009 9:57

Paeris Kiran

Re: kyborgové ne

Ale má pravdu... 90 procent tzv "mírových aktivistů" v USA za vietnamské války bylo financováno ze sovětského svazu.

Defacto to byli všichni zrádci

0/0
15.12.2009 10:06

grinderman

Re: kyborgové ne

co to meles za nesmysly?

0/0
15.12.2009 10:14

Paeris Kiran

Re: kyborgové ne

Doporučuji požádat si o zprávu od KGB. veřejně to po skončení studené války přiznala.

Hippies a podobní užiteční magoři byly v USA placeni ze sovětských peněz.

Zrádci. Do posledního.

0/0
15.12.2009 22:57

Cyberpunx

Re: kyborgové ne

Ono si stačí přečíst knížku SPECNAZ od Viktora Suvorova o tom, kdo financoval "mírové aktivisty" v Západní Evropě v době Studené války. Samozřejmě, ti lidé ve spod organizace nic nevěděli. Byli to jen troubové, kteří si mysleli, že dělají dobrou věc, když bojují za svět bez jaderných zbraní. Ale jejich organizátoří byli placeni z peněz GRU a KGB... 

0/0
16.12.2009 7:41

DanielPuschman

Re: kyborgové ne

Nenamáhejte ser s tím mu cokoliv vysvětlovat, myslím, že je to marně vynaložené úsilí.:)

0/0
15.12.2009 15:08

Hucul

HULC

Sikovne udelatko! :o)

0/0
15.12.2009 8:47

lost

a hurá na ládina

0/0
15.12.2009 8:41

DanielPuschman

Re: a hurá na ládina

Jde chýr, že Ládína už měli v puškohledu, ale nepřišel rozkaz střílet.

0/0
15.12.2009 8:49

lost

Re: a hurá na ládina

na chýry moc nedám , ládin živý , nebo duch - je to jedno .

0/0
15.12.2009 9:00



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.